quietdream

Alla inlägg under mars 2014

Av Linnea - 30 mars 2014 19:51

Hej allihop!
Som jag sa tidigare idag skulle jag lägga ut ett inlägg med allt som jag köpt. Jag kommer inte ihåg priserna så kommer inte skriva dom.

Kajal pennor, svart & brun - h&m
Ringar - h&m
Knästrumpor - h&m
Isadora puder - h&m
Jeans - cubus
Vita shorts - New Yorker
Orangea shorts - New Yorker

(Jag köpte trosor på gina också men tänker inte lägga ut det)

Av Linnea - 30 mars 2014 12:35

Hej allihopa!
Igår var jag med mamma och min kusin Maria till Örebro och shoppade.

Jag tog också hål i näsan och är såå nöjd. Förutom att läk smycket är jätte fult, men det är bara fyra veckor kvar så får jag byta till den som jag redan har.

Ja som sagt så shoppade vi. Så jag köpte lite saker som jag lägger upp i ett annat inlägg. Bland annat köpte jag några ringar som jag ät helt kär i!

Ja hoppas ni hade en jätte bra dag igår, för det hade jag! Men idag ska jag nog inte göra så mycket utan mest chilla. Ha en super bra söndag!
xoxo Linnea

Av Linnea - 27 mars 2014 16:18

Hej allihopa! Jag har lite glömt bort det här med att blogga! Jag ska försöka komma igång med det nu, för livet känns faktiskt riktigt bra just nu!

Men snart så ska jag åka iväg på dans. Det har inte varit något på två veckor så det ska bli jävligt kul då jag inte träffat några av tjejerna där på länge. Sen finns det ju dom som man inte vil träffa alls hehe.

Imorgon är jag ledig då vi har studiedag. Och pappa fyller år imorgon så jag måste väl ändå gå upp tidigt då jag lovat att ge honom frukost på sängen. Men det ska bli roligt för att det kommer massa släkt och jag får äta tårta!

Hoppas ni haft det bra så ska jag se till att börja blogga ordentligt!
xoxo Linnea

Av Linnea - 16 mars 2014 12:21

Hej! Det här är mitt första inlägg på den här bloggen! Jag har haft flera bloggar förut men jag tänkte börja igen och se om det funkar nu! Hoppas det, för det slutar alltid med att jag slutar. Ja det blir inte mycket mer än såhär i första inlägget. Hoppas ni har en bra dag i alla fall!
xoxo Linnea

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Mitt namn är Linnea och jag är snart 14 år gammal. Jag går som sagt i skolan men på min fritid dansar jag och sjunger. Jag älskar också kläder och smink. Jag hoppas du kommer gilla min blogg!

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards