quietdream

Alla inlägg under maj 2014

Av Linnea - 10 maj 2014 15:05

Hej allihopa! Det var ett tag sen jag bloggade, och jag har mina anledningar.

För det första så hamnade jag på sjukhus tisdag förra veckan. Jag cyklade och gjorde illa mig, inget allvarligt men det behövdes sy.
Så jag har helt enklet inte orkat blogga även fast jag varit hemma hela den här veckan. Men jag har nu fått tillbaka orken och tänkte fortsätta med 30 dagar, dagens insperations bild och en ny kategori som finns som heter Berättelser. Jag har börjar skrivit på en berättelse så jag tänkte att det kunde kanske vara roligt att dela med mig av den här för att se vad ni tycker.


Jag har också funderat på att flytta bloggen till blogg.se för att jag blir irriterad på att man inte kan ändra designen lika mycket här som man kan på blogg.se. Men jag ska försöka få lite fler läsare först så kanske jag kan flytta sen för just nu har jag inte så många som läser min blogg. Men ni som läser den är grymma!


Hoppas ni haft det bra så länge medans jag varit borta!

xoxo Linnea

Presentation


Mitt namn är Linnea och jag är snart 14 år gammal. Jag går som sagt i skolan men på min fritid dansar jag och sjunger. Jag älskar också kläder och smink. Jag hoppas du kommer gilla min blogg!

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards