quietdream

Alla inlägg under april 2014

Av Linnea - 19 april 2014 11:06

Hej allihop! Just nu är det påsk lov och jag fick det i torsdags så har hela nästa vecka också vilket är så skönt.

Jag ska inte göra något speciellt idag, det enda jag vet är att jag ska lite senare till farmor och farfar på lite påsk lunch. 


Igår städade jag hela mitt rum, och jag känner mig riktigt proud. Dammsög och torkade golven, tvättade kläder och fönstren och så dammade jag hela mitt rum.


Jag kollade min blogg nu på datorn och ser att mina mobil inlägg inte blir som jag trodde. BIlderna är jätte suddiga och ja, helt failade. Så jag ska börja blogga via datorn nu, vilket jag faktiskt gör just nu.
Så då kanske det blir lite photoshop inlägg också, om jag orkar göra såna.


Nu så ska jag uppdatera min mobil tänkte jag, vilket blir spännande. Jag vill ha kvar iOS 6 men min mobil laggar så mycket så jag tänkte att det kanske beror på jag inte har uppdaterat. Så tänkte göra det nu.


Sen så ska jag skriva en lista på saker jag ska göra innan jag dör. Jag börjad epå en för ett tag sen men nu tänkte jag slutföra det, har kommit på en massa roliga och konstiga saker. Jag lägger kanske ut den sen.


Känner att det blev ett långt inlägg, men jag hade mycket att berätta då jag inte har bloggat på länge. Men jag, tråkigt inlägg jag vet. Funderar på att börja med en sån där 30 dagars lista, jag har aldrig "klarat" ut en sån. Men vi får se. Nu ska jag i alla fall gör den där listan.

Hoppas ni har en awesome påsk.

xoxo Linnea



Av Linnea - 6 april 2014 08:39

Hej allihop!

Igår så var ju Märtha och Gustav här! Vi hade riktigt roligt!
Först åt vi grillat, med potatis, bea, bröd, ost, sallad och friterade ostbollar. Det var då sjuukt gott!

Sen efter det spelade vi lite kort och Märtha vann såklart. Vi åt också lite efterätt som var nån glasstårta med choklad och apelsin och det var sjukt gott!

Men det bästa av allt var när jag tog ut min högtalare och vi började spela musik så började vi lyssna på massor av gamla låtar som crazy frog och holly dolly. Man lyssnade ju faktiskt på rätt bra musik när man var liten, haha.

Och idag så ska vi till Märtha och Gustav för hon fyller år! Så jag ska bara äta massor av gott!

Hoppas ni också får en awesome söndag!
xoxo Linnea

Av Linnea - 5 april 2014 14:40

Hej allihopa!

Idag är en grym dag! Det är sol, det är bara tre veckor kvar tills jag får byta piercing smycke och Märtha och hennes pojkvän kommer hit senare.

Ja min kusin "Märtha" (hon heter Maria egentligen men vi kallar henne för Märtha) kommer hit med sin pojkvän så vi ska grilla och sen spela lite kort. (Biler på det kommer sen)

Sen tänkte jag ta upp en liten sak. Eftersom jag nästan aldrig är inne på min dator så bloggar jag för det mesta från mobilen. Vilket är helt okej tycker jag men inläggen blir ju bara helt vanliga och ibland rätt så tråkiga. På datorn har hag photoshop och skulle kunna göra liknande inlägg som tex Caty.nu gör. (Inte exakt lika men ändå)
Så skulle ni vilja att jag gjorde mer "noga inlägg?" Svara gärna här nere i kommentarerna.

Hoppad ni har en super bra lördag i alla fall.
xoxo Linnea

Presentation


Mitt namn är Linnea och jag är snart 14 år gammal. Jag går som sagt i skolan men på min fritid dansar jag och sjunger. Jag älskar också kläder och smink. Jag hoppas du kommer gilla min blogg!

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards